Verzend- en leveringsbeleid

Jouw bestelling

Het betalen van je nieuwe foto’s en/of omlijsting gaat middels iDEAL of PayPal. 

Na het plaatsen van je bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen van reeds bestaande foto’s en/of lijsten worden binnen 10 werkdagen verzonden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Voor foto’s op maat evenals workshops plannen we in gezamenlijk overleg een afspraak in, hiervoor zullen we binnen 5 werkdagen contact met je opnemen. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd.

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 uur plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Verzenden

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Retourneren

Wil je je bestelling retour sturen? Geen probleem voor de standaard foto’s!

Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een mail naar erry@ziggo.nl, met als onderwerp ‘retour’, en geef aan dat je je bestelling graag wilt retourneren. Vermeld in de mail je naam, ordernummer en de reden van retour. De verdere instructies voor het retour sturen van je bestelling ontvang je in je mailbox.

Stuur je bestelling daarna binnen 7 dagen terug, en ik stort het bedrag naar je terug. Dit geldt ook voor sale en afgeprijsde artikelen. Verzendkosten van het te retourneren pakket zijn voor rekening van de koper. Ook ben jij verantwoordelijk voor het retour gestuurde pakket; zorg dus altijd voor een verzendbewijs en verpak jouw retour zorgvuldig. Kies hiervoor voor een stevig materiaal. FotoErry is niet aansprakelijk voor foto’s en lijsten die door onzorgvuldig verpakken defect zijn geraakt.

Producten die u via deze webwinkel koopt welke op maat volgens de door u ingevoerde specificatie zijn gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Ruilen?

Wil je het bestelde item ruilen tegen iets anders? Dat kan ook (met uitzondering van op maat gemaakte foto’s). Stuur binnen 14 dagen een mailtje naar erry@ziggo.nl met je naam, ordernummer, het item dat je retour stuurt en het item welke je graag zou willen. Ik reserveer het item voor je en stuur deze op wanneer ik je retour heb ontvangen. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening, je nieuwe item wordt gratis naar je verzonden.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar erry@ziggo.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing.